Order DetailsAmount

Updated Totals in:
[]

Delivery/Shipping

Tax: [ % ]
AMOUNT DUE:

Please choose a checkout option.
No personal data required.

Send Orders

Please include messages to us here.

Send Order Instructions

Maca Men Delay Spray


Wieters® MACA adalah semburan pelambat ejakulasi untuk lelaki yang terunggul di dunia, diformulasi khusus untuk membantu melambatkan ejakulasi dan memperbaiki hubungan intim anda. Selain membantu mengurangkan simptom ejakulasi pramatang atau terlampau cepat, digunakan secara meluas oleh pasangan yang menginginkan hubungan yang lebih panjang dan lama.
RM 80.00
Quantity:   Add to Cart
Offer




Harga Biasa RM150
HARGA PROMOSI !!!
1 Botol RM80
2 Botol RM150
Poslaju Percuma
Penghantaran Tunai (COD) KL + RM10



Wieters® MACA adalah semburan pelambat ejakulasi untuk lelaki yang terunggul di dunia, diformulasi khusus untuk membantu melambatkan ejakulasi dan memperbaiki hubungan intim anda. Selain membantu mengurangkan simptom ejakulasi pramatang atau terlampau cepat, digunakan secara meluas oleh pasangan yang menginginkan hubungan yang lebih panjang dan lama.
Wieters® MACA diluluskan oleh pihak berkuasa kesihatan terkemuka di seluruh dunia dan dilesenkan untuk dijual tanpa memerlukan preskripsi. Ianya tidak mengandungi toksik, tidak berbau dan mesra ozon, dan boleh digunakan dengan kondom getah berjenama.
Wieters® MACA dijual di Jepun dan di lebih 20 negara lain di seluruh dunia. Kajian klinikal terkawal dan ujian perubatan menunjukkan yang Wieters® MACA bertindak pantas, dan selamat serta berkesan. Selama lebih dari 10 tahun, para lelaki dan wanita telah berjaya mempertingkatkan kehidupan seksual mereka dengan bantuan Wieters® MACA , dan berterusan berbuat demikian
 CARA PENGGUNAAN
1) Sembur 3 kali atau lebih (jangan melebihi 8 kali)
2) Cuci selepas hubungan
 JANGAN GUNA JIKA
1) Pasangan Anda Mengandung
2) Terdapat Luka
Semakan Produk Original
SOALAN YANG BIASA DITANYA maca spray
1. Siapakah golongan yang sesuai menggunakan Maca Spray ini?
Disyorkan hanya untuk lelaki/suami yang mempunyai zakar yang sihat/normal sahaja tetapi sering mengalami pancutan pramatang (PE) semasa mengadakan hubungan seks.
2. Adakah Maca Spray selamat digunakan untuk oral seks?
Ya! Maca Spray adalah selamat untuk oral seks kerana ia tidak mengandungi sebarang bahan kimia atau bahan sampingan petrokimia, pewarna tiruan @ pewangi. Ini menjadikan Maca Spray sebagai produk paling selamat dan efektif di pasaran sekarang ini. Namun begitu, ianya mempunyai rasa pahit herba dan ianya hilang setelah dibasuh dengan air sahaja tanpa sabun.
3. Bagaimanakah ianya berbeza dengan pil?
Maca Spray direka khusus untuk menembusi kulit zakar anda hingga ke dasarnya untuk memberikan kesan yang segera. 95% daripada bahan-bahannya akan meresap masuk ke kawasan tujuannya berbanding dengan pil yang hanya berfungsi 10-30%.
4. Bagaimanakah Maca Spray ianya boleh dibandingkan dengan yang lain?
Ianya hanya menggunakan bahan 100% semulajadi, malah anda boleh mendapatkan kebaikan
lain di mana herba-herba ini akan membantu menyihatkan bahagian sulit anda.
5. Adakah ianya akan meninggalkan kesan berminyak?
Tidak, Maca Spray adalah berasaskan air dan ianya direka khas untuk menyerap segala nutrien ke dalam kulit anda serta-merta.
6. Hasilnya KEPUASAN dan KONTROL!
Kesan dari penyerapan Transdermal ini bermakna prestasi yang lebih lama dan memuaskan TANPA sebarang kesan kerana ianya TIDAK SAMA SEKALI menganggu saraf anda cuma ianya akan mengurang sesitiviti pada hujung kepala zakar anda sahaja.
Apa yang anda perlu lakukan untuk mengalami kesan terhebat Maca Spray ini ialah hanya dengan menyapukan Maca Spray pada zakar anda dan ianya akan membuatkan anda mengalami persetubuhan yang terhebat anda serta merta.
http://adamdanhawa2u.blogspot.com/2015/11/maca-men-delay-spray.htmlMaca Men Delay SprayAdamdanhawa2uMaca Men Delay Sprayhttp://adamdanhawa2u.blogspot.com/2015/11/maca-men-delay-spray.htmlMaca Men Delay SprayMaca Men Delay Spray by Adamdanhawa2uProduct #: Adamdanhawa2u_22064743921286054505 stars out of 5 reviews.