Order DetailsAmount

Updated Totals in:
[]

Delivery/Shipping

Tax: [ % ]
AMOUNT DUE:

Please choose a checkout option.
No personal data required.

Send Orders

Please include messages to us here.

Send Order Instructions

Bazooka Pills Original - Lagi Power Dari Vimax



Hari ini admin nak perkenalkan satu produk baru yang digunakan untuk besarkan zakar dengan berkesan. Seperti anda semua tahu, yang kami adalah pengedar utama Vimax Original Izon, Made in USA atau Made in Canada.
Vimax memang dah terkenal seluruh dunia sebagai pil no 1 didunia bagi tujuan pembesaran zakar. Akan tetapi, beberapa selepas kemunculan vimax, telah lahir satu lagi pil yang admin rasa merupakan pengganti vimax canada. Pengganti yang dimaksudkan adalah Bazooka Pills.
Ya, jika vimax asalnya dari Canada, Bazooka pula berasal dari USA & New Zealand.
PERHATIAN: BAZOOKA ORIGINAL DALAM SETIAP BOTOL MEMPUNYAI 60 BIJI KAPSUL (BUKAN 30). ELAKKAN DARI MEMBELI YANG TIRUAN.
RM180.00
Quantity:   Add to Cart
Offer

KONTROVERSI! Kenapa Saya Cakap Bazooka Ni Pengganti Vimax???

Harga Biasa : RM350

OFFER : 1 Botol RM180 / 2 Botol RM340 / 3 Botol RM480

Sebab KEBERKESANAN VIMAX sering diragui. Seriously saya cakap, walaupun dah train hampir 800 orang yang membeli secara direct dengan saya, lebih kurang 100 orang melaporkan yang mereka tidak dapat hasil dari penggunaan vimax. Saya bukan kondem vimax, kebiasaannya kerana pembeli degil dan tidak berusaha bersungguh-sungguh dalam “istilah” membesarkan zakar.
Ini bermakna, mereka kena urut zakar setiap hari secara istiqomah (40 hari berturut-turut). Saya juga tidak nafikan teknik asal cuma testimoni vimax saya. Iaitu saya berkongsi cara guna vimax dan masa yang sama saya pendekkan masa dan pengambilan vimax dari 3 botol kepada 1 botol dengan tambahan sebotol minyak lintah. Pengguna dapat save banyak terutamanya Wang, Masa Dan Result. Hampir 700 orang telah berjaya. Maknanya ada 12.5% lagi yang gagal mendapat perubahan yang di ingini.
Minyak lintah, apa-apa jenis pun memang berkesan “kejutkan” zakar, sebab itu saya gabungkan penggunaannya bersama vimax. Akan tetapi satu lagi ingredient yang sememangnya hebat dalam mengembangkan zakar adalah tongkat ali. MEMANG dalam marketing saya, jika saya menjual produk besarkan zakar yang mengandungi tongkat ali, saya sering nyatakan bahawa...

“Tongkat Ali akan kembangkan zakar, lebih besar dari biasa; sewaktu zakar tegang atau sewaktu bersama pasangan”

Hal ini ternyata benar, apabila saya rajin beri mystery gift kepada pembeli yang biasanya adalah kapsul Phyto Prosolution yang mengandungi tongkat ali. Mereka akan feedback balik dan bertanya cara guna. Setelah difahamkan, mereka seterusnya CONFIRM FEEDBACK balik dan repeat order.
Ada ramai yang mengagungkan produk luar yang seperti double coconut dan catuaba yang berkesan dalam besarkan zakar waktu bersama. Tanpa mereka sedari, herba untuk kekuatan tenaga batin yang berasal dari Malaysia ini, terpinggir begitu saja.

 

Ada Apa Kena Mengena Bazooka Dengan Vimax Dan Tongkat Ali?

Dalam Vimax tiada herba bagi tujuan tahan lama. Menurut kata, rata-rata pelanggan yang menggunakan vimax, feedback mereka adalah tidak langsung berkaitan dengan hal tahan lama. Ada seorang dua saja yang feedback vimax beri sedikit tahan lama. Akan tetapi, pada pandangan saya sendiri yang makan vimax, ia memang ada beri extra 5 ke 10 minit tahan lama 
Hal ini memang disengajakan oleh vimax, kerana mereka ada produk satu lagi iaitu Vimax Volume yang beri tahan lama dan banyakkan air mani. Dari segi harga memang mahal sebab dia ada pesaing lain bagi tujuan tambah air mani iaitu Semenax 
Dalam Bazooka pula mengandungi SEMUA INGREDIENT VIMAX. Akan tetapi yang lebih hebatnya, dalam Bazooka New Zealand ini mengandungi beberapa HERBA lain yang ternyata DAPAT MENGGANTIKAN VIMAX CANADA & VIMAX VOLUME!

Apakah Ingredient Itu Dan Apakah Fungsi Tambahan (Kelebihan) Yang Di Perkenalkan Oleh Bazooka New Zealand??

  1. Tongkat Ali – Digunakan orang melayu dari dulu hingga kini bagi tujuan utama adalah TAHAN LAMA, Besarkan zakar waktu bersama, menambah baik fungsi buah pinggang, pankreas, jantung, tekanan darah, dan hampir kesemua masalah berkaitan organ dalaman dan kelelakian dapat dibantu oleh tongkat ali (Dengan izin Allah).
  2. Maca – Maca juga digunakan untuk tahan lama dan meningkatkan libido (keinginan melakukan seks). Ianya juga berupaya menjadikan zakar dapat bertahan lama. Untuk kegunaan lain, maca yang berasal dari peru merupakan sejenis pokok tumbuhan (macam tongkat ali juga) dan mempunyai banyak vitamin A, B, C dan Zink dan Asid Amino yang baik untuk menstabilkan hormon dalam badan lelaki dan wanita. Ya wanita juga menggunakan maca.
  3. Zink – Zink adalah sejenis mineral. Ianya digunakan untuk banyak tujuan kesihatan dan pembinaan tubuh badan yang sihat. Zink dalam tubuh badan manusia, biasanya diserap melalui mengambilan makanan berprotien dari haiwan seperti lembu, ayam dan berbagai lagi. Antara kegunaan zink adalah meningkatkan kualiti insulin. Jika insulin tidak berkesan pada gula yang kita ambil. Secara mudah doktor akan sahkan kita mengidap penyakit kencing manis. Bila insulin yang dikeluarkan pankreas kita itu menjadi lebih berkesan, maknanya, pesakit kencing manis boleh menggunakan bazooka. Namun saranan saya, consult dengan doktor akan sebelum ambil apa-apa produk atau suppliment pun.
  4. L-Arginine pula mempunyai fungsi yang hampir sama dengan zink, ianya adalah mineral yang terdapat dalam minyak ikan dan daging merah. Ianya membekalkan kesihatan jantung dan tekanan darah yang normal. Selain itu ianya telah lama digunakan dalam produk suppliment dan ubat doktor bagi mengubati masalah tangan/kaki sejuk disebabkan pengaliran darah yang tidak sekata, migrine dan sebagainya yang disebabkan oleh darah. Dalam produk seksual, L-Arginine digunakan sebagai kaedah meningkatkan pengaliran darah dan mengembalikan stamina semasa bersama pasangan.

Dengan Bazooka New Zealand anda akan dapat beberapa manfaat sekaligus semasa menggunakannya:

  • Zakar Lebih Cepat Besar Dan Panjang Disebabkan Pukulan Tongkat Ali & Maca! Ianya sentiasa jadikan zakar anda mengembang dengan lebih besar. Pelanggan yang telah membeli bazooka, menyatakan bahawa bazooka memang lebih hebat dari vimax. Mereka mendapat KESAN BESAR DALAM 7 HARI SAHAJA!
  • Tahan Lama Semasa Di Ranjang! Mereka yang menghadapi masalah tahan lama, biasanya perlu guna produk tambahan jika menggunakan vimax kerana, jika masalah cepat pancut dari 5 minit cuma bertambah jadi 10 minit, kata orang perak.. “mana maunya!”
  • Lelaki Yang Ada Kencing Manis, Darah Tinggi Dan Masalah Jantung boleh menggunakan Bazooka kerana keberkesanan herba-herba didalamnya.
  • Zakar Lebih Besar Dan Keras Dalam 7 Hari Dan Dalam 14 Hari Semua Confirm Zakar Membesar
  • Keinginan Seks (libido) Bertambah
  • Zakar Lelaki 40+ Tahun Keatas Mulai Tegang Pagi-Pagi
  • Tubuh Badan Sihat, Bertenaga Dan Stamina.
  • Tahan Lama Sehingga 1 Jam Selepas 7 Hari Makan

 

BAZOOKA PILLS USA


Bazooka adalah formula yang dicuba dan diuji, yang digunakan oleh lebih 500,000 orang di seluruh dunia, yang telah membantu mencapai saiz zakar sejak 12 tahun lepas. 

Diperbuat daripada formula khas daripada ekstrak herba yang terkenal dari seluruh dunia, Bazooka menyokong badan anda untuk meningkatkan kepekaan seksual, meningkatkan stamina seksual, dan membantu anda meningkatkan saiz zakar sehingga 25%. Kami juga mempunyai ramai pelanggan bahawa peningkatan saiz lebih 25%.


Bazooka adalah 100% formula peningkatan zakar semulajadi yang mengandungi beberapa afrodisia semulajadi yang telah diketahui selama berabad-abad untuk kemampuan mereka untuk meningkatkan libido, kekerasan, stamina dan prestasi seksual. 

Formulasi khas terdapat dalam pil Bazooka telah ditunjukkan untuk meningkatkan aliran darah semulajadi badan ke zakar dan oleh itu mengembangkan tisu ereksi pada zakar yang dipanggil Corpora Cavernosa, yang membawa kepada peningkatan saiz dan ketebalan. 

Bazooka juga telah dikenali untuk membantu terhadap isu-isu masalah seksual yang berbeza, seperti masalah ejakulasi ereksi and pramatang.

82% Daripada Wanita Mahu Zakar yang lebih besar. Dengan Bazooka Anda Boleh Puaskan Mereka!

Kajian terbaru menunjukkan bahawa 82% wanita tidak berpuas hati dengan saiz zakar pasangan mereka. Walau bagaimanapun, majoriti wanita-wanita ini tidak akan memberitahu mereka bahawa mereka tidak berpuas hati dengannya. 

Mempunyai zakar kecil atau bersaiz sederhana boleh menyebabkan kemurungan dan perasaan kekurangan pada lelaki dan pada masa yang sama pada wanita tidak puas hati. 

Bertuahnya lelaki sekarang boleh secara semulajadi meningkatkan saiz zakar mereka dan meningkatkan kuasa seksual tanpa pembedahan berbahaya dan tanpa kesan sampingan.

Sama ada anda mempunyai zakar yang kecil, sederhana atau besar, kini terdapat satu cara untuk meningkatkan saiz sehingga 25% tanpa pembedahan berbahaya, berat zakar tidak selesa atau senaman zakar walaupun pedih. 

Dengan hanya mengambil 2 biji pil Bazooka setiap hari anda akan melihat peningkatan yang ketara dalam saiz zakar anda selepas hanya beberapa minggu. Dan yang lebih - ia adalah 100% semulajadi dan tanpa kesan sampingan!

Berminat Nak Dapatkan Bazooka? Apa Kata Kenali Ciri Original Bazooka


 

Terdapat 2 jenis Bazooka Ori Dalam Pasaran iaitu Made In New Zealand dan Made In USA. Yang kami edarkan adalah Bazooka dari USA. Botol Putih, Kapsul Biru Putih. (http://bazookapills.com/

Kandungan Bazooka adalah 60 Biji.



 Bazooka Pills New Zealand pula, mempunyai botol biru dan penutup hitam dengan label berwarna biru. Kapsul Bazooka USA adalah berwarna merah putih. Jumlah kapsul adalah 60 biji.
http://bazookapills.com/

 Bazooka Pills Tiruan – Menggunakan Botol/Cap Putih (sama macam bazooka usa), tetapi ada 2 perkara yang dapat dikesan. Ianya mengandungi 30 biji kapsul sahaja dan kapsulnya adalah biru putih yang sepatutnya botol Bazooka New Zealand sahaja yang bekalkan kapsul berwarna ini. Penutup botolnya juga nampak berbeza dari Bazooka Pills USA.

Cara Makan Bazooka

Anda hanya perlu makan 2 biji sebelum sarapan pagi Ianya membekalkan tenaga dan zakar yang lebih keras dan padat jika ikut suggestion ini. Anda akan mampu tahan lama antara 30 minit ke 1 jam

Soalan Sering Ditanya

Bagaimanakah Bazooka berfungsi?

Campuran proprietari semulajadi bahan-bahan unik dijumpai di dalam Bazooka direka untuk memulihkan aliran darah, melepaskan testosteron, dan meningkatkan sensasi dengan mengaktifkan pengeluaran hormon semulajadi badan dan membekalkan nutrien penting yang diperlukan untuk prestasi seksual puncak. campuran khas herba dalam Bazooka meningkatkan aliran darah ke zakar, oleh itu mengakibatkan zakar yang lebih besar, dan ereksi yang besar setiap kali.


Adakah ia selamat?

Anda tidak memerlukan preskripsi doktor. Bazooka bukan ubat farmaseutikal dan tidak mengandungi sebarang bahan kimia sintetik yang terdapat dalam ubat-ubatan preskripsi. Walau bagaimanapun jika anda mempunyai sebarang masalah kesihatan yang serius, rujuklah pakar kesihatan.


Apakah Penambahan Saiz yang dilaporkan?

Walaupun beberapa orang telah melaporkan peningkatan sebanyak 3 inci penuh panjang, purata saiz selepas 6 bulan adalah 20% dalam lilitan dan 25% panjang. 
Secara umumnya lebih besar zakar anda pada masa ini, semakin besar ia akan berkembang. Pertumbuhan ini adalah begitu luar biasa bahawa ia telah ditawarkan oleh doktor sebagai alternatif semulajadi dan selamat daripada pembedahan berbahaya. Jika anda sudah bersedia untuk mengalami fenomena luar biasa untuk diri sendiri, anda boleh membuat ia berlaku dengan Bazooka.


Keputusan tipikal Mengambil Pil Bazooka Zakar:

Bulan 1: Kebanyakan lelaki perasan lebih kuat dan ereksi lebih tahan lama serta-merta. Peningkatan ketara dalam ketebalan juga biasa. Anda juga akan meningkat stamina dan ketahanan semasa seksual. Anda juga akan mempunyai keinginan seks yang tinggi.

Bulan 2: Dalam ketika ini, anda akan dapat melihat peningkatan dalam ketebalan dan tegang , serta peningkatan keseluruhan panjang. Ereksi anda akan menjadi seperti kayu dan besar setiap kali.

Bulan 3 +: Selepas dua belas minggu, zakar anda harus nyata lebih besar dalam kedua-dua panjang dan ukur lilit dan lebih keras. Penggunaan berpanjangan akan meningkatkan lagi saiz dan kekal.


Apakah faedah lain mengambil Bazooka?

Manfaat bersama daripada menggunakan Bazooka termasuk:
*Peningkatan stamina
*Meningkatkan keinginan seks
*Ereksi yang lebih kuat dan lebih berkuasa
*Kawalan yang lebih besar ke atas ejakulasi
*Klimaks lebih kukuh dan kepuasan seks


Adakah terdapat sebarang kesan sampingan?

Tiada kesan sampingan yang berbahaya apabila diambil seperti yang diarahkan. Sentiasa baca label dan sentiasa menggunakan seperti yang diarahkan. Jika anda mempunyai sebarang masalah jantung, masalah kesihatan yang serius, semak dengan doktor anda terlebih dahulu.


Apakah bahan-bahan daripada Bazooka?


Bazooka adalah semulajadi, dan dibuat daripada tumbuhan berkualiti terbaik boleh didapati.
*Tongkat Ali
*Tribulus Terrestris
*Ginkgo biloba
*Saw palmetto
*Maca
*Oatstraw
*Nettle daun
*Cayenne
*Akar Licorice
*Ginseng
*L-Arginine
*Zink


Apakah dos yang disyorkan ??

Dos yang biasa Bazooka adalah dua kapsul setiap hari dengan makan dan segelas air. Kesan kumulatif Bazooka meningkat dengan setiap dos, menjadikannya lebih berkesan dengan penggunaan berterusan. Jangan melebihi 4 kapsul sehari.

Adakah preskripsi diperlukan?

Kerana Bazooka adalah makanan tambahan semulajadi yang mengandungi hanya ramuan botani yang terbaik, tidak ada keperluan untuk mendapatkan preskripsi.

Bagaimana Bazooka yang berbeza daripada Produk lain?
Bazooka bukan ubat farmaseutikal dan tidak mengandungi sebarang bahan kimia sintetik yang terdapat dalam ubat-ubatan preskripsi. Ia adalah satu formula semulajadi yang direka untuk meningkatkan aliran darah ke zakar dan meningkatkan prestasi seksual. Bazooka memberikan manusia alternatif yang selamat dan semula jadi daripada pembedahan berbahaya.

TESTIMONI BAZOOKA PILLS



BAZOOKA PILLS ( MADE IN USA )
HARGA PROMOSI : RM 200
( HARGA NORMAL RM350 )


1 Botol Bazooka Original Made In USA RM350

Untuk Dapatkan Harga Diskaun Sila Whatsapp “Bazooka” Ke

Belian Bazooka New Zealand Secara COD – By Hand Ke Lokasi Berikut : Seluruh Kuala Lumpur

Untuk Beli Secara COD Sila Whatsapp “COD Bazooka” Ke
Utk kwsn lain, Poslaju sahaja. (Poslaju Percuma untuk seluruh Malaysia)
Sekian dulu update tentang Bazooka New Zealand dan cara belian. Jika anda berminat dapatkan Bazooka dan ingin memiliki zakar idaman anda.. BERTINDAK SEKARANG!!!


http://adamdanhawa2u.blogspot.com/2016/03/original-bazooka-pills-new-zealand.htmlBazooka Pills Original - Lagi Power Dari VimaxAdamdanhawa2uBazooka Pills Original - Lagi Power Dari Vimaxhttp://adamdanhawa2u.blogspot.com/2016/03/original-bazooka-pills-new-zealand.htmlBazooka Pills Original - Lagi Power Dari Vimaxbazooka pills ori, vimax, bazooka, bazooka new zealand, bazooka pills, bazooka pills malaysia, bazooka pills murah, bazooka pills new zealand, bazooka pills original, bazooka pills review, bazooka pills tiruan, maca, tongkat ali,Product #: Adamdanhawa2u_82675376544536820425 stars out of 5 reviews.