Order DetailsAmount

Updated Totals in:
[]

Delivery/Shipping

Tax: [ % ]
AMOUNT DUE:

Please choose a checkout option.
No personal data required.

Send Orders

Please include messages to us here.

Send Order Instructions

Titan Gel Gold Original Russia


Titan Gel Gold adalah produk peningkatan lelaki yang dibuat di Rusia. Ia membantu lelaki meningkatkan saiz zakar mereka, meningkatkan libido, dan memperbaiki ereksi mereka (ereksi kuat dan tahan lama).
RM 109.00
Quantity:   Add to Cart
Offer

Titan Gel Gold Original Russia

Harga Biasa RM180
OFFER: 1 Botol RM109


Kenapa anda perlu mendapatkan Titan Gel GOLD ???


Titan Gel Gold adalah produk peningkatan lelaki yang dibuat di Rusia. Ia membantu lelaki meningkatkan saiz zakar mereka, meningkatkan libido, dan memperbaiki ereksi mereka (ereksi kuat dan tahan lama), dan dengan itu membantu lelaki membina keyakinan. Penggunaan bahan semulajadi yang mudah diserap oleh zakar anda apabila anda menyapu padanya dan Titan Gel sangat mudah dan selamat digunakan.








Cara Guna Titan Gel Gold Original Russia:
Sapukan gel pada alat kelamin luaran atau kondom sebelum bersetubuh. Ini bukan spermisida.

Bahan-bahan aktif Titan Gel Gold Original Russia:
Hyaluronic acid,
succinic acid,
extracts: Verbena and strawberry

Titan Gel Gold Original Russia terdiri daripada:
Water, Sodium polyacrylate, Dimethicone, Cyclopentasiloxane, Trideceth-6, PEG / PPG-18/18 Dimethicone, Propylene glycol, Poloxamer 184, Verbena flowers / leaf extract, Sodium hyaluronate, Succinic acid, Strawberry extract, Menthol, Phenoxyethanol, Glyceryl laurate, Sodium hydroxide.

Untuk kegunaan luaran sahaja. Elakkan bersentuhan dengan mata dan mukosa. Jangan sapu pada kulit yang rosak atau jengkel. Bahan-bahan tertentu boleh menyebabkan reaksi alergik. Ia disarankan untuk digunakan di bawah kawalan langsung pakar atau untuk berunding dengan doktor sebelum digunakan.

Shelf life: 36 months

Storage conditions: Store in a dark place at a temperature between +5 °C to +25 °C


http://adamdanhawa2u.blogspot.com/2018/07/titan-gel-gold-original-russia.htmlTitan Gel Gold Original RussiaAdamdanhawa2uTitan Gel Gold Original Russiahttp://adamdanhawa2u.blogspot.com/2018/07/titan-gel-gold-original-russia.htmlTitan Gel Gold Original Russiatitan gel, titan gel gold, titan gel gold original, titan gel gold russia, ubat kuat, tahan lama, minyak wangi, haruman pemikat wanita, haruman pemikat lelaki, besar zakar, panjang zakar, produk seks, produk seksual lelaki, produk seksual, produk seksual wanita, produk tahan lama, produk tahan lama paling berkesan, produk tahan lama terbaik, suplemen lelaki, suplemen wanita, sugarbookProduct #: Adamdanhawa2u_36026603794565418505 stars out of 5 reviews.